Activeren & promoten

Digitaal welzijnsplatform

My Health Partner, uw digitaal welzijnsplatform

Wij maken het u makkelijk en plaatsen uw welzijnsvisie en initiatieven centraal op het My Health Partner Platform & App. Zo zien uw medewerkers in één oogopslag hoe u hen helpt gelukkig en gezond door het leven te gaan.

 

 

online and offline communicatie ondersteuning

Al uw welzijnsinitiatieven samen op één plaats

Kiest u voor keynotes, lunch & learn sessies of webinars? Of gaat u eerder voor duurzame welzijnsprogramma’s rond mentaal, fysiek of sociaal welzijn?  Al deze initiatieven krijgen een plaats op uw eigen My Health Partner. Uw medewerkers verkennen het aanbod en schrijven zich in. Vervolgens krijgen ze automatisch alle informatie in hun mailbox toegestuurd. Snel, vlot en makkelijk!

 

Welzijnsplatform bedrijfspagina

Uw eigen bedrijfspagina

Zet uw eigen welzijnsstrategie en huidige/vorige welzijnsintiatieven in de kijker. Bovendien is er ook ruimte voorzien om uw eigen welzijnsambassadeurs (vertrouwenspersonen, HR Project Managers, Preventie-adviseurs) bekend te maken bij uw medewerkers.

 

 

Communicatie naar medewerkers

Lancering & recurrente communicatie

We ontwikkelen online- en offlinetools om u te helpen het digitale platform te promoten bij uw medewerkers. Maak gebruik van onze maandelijkse nieuwsbrieven zodat uw medewerkers op de hoogte zijn van updates en nieuwe mogelijkheden.

 

 

Testimonial Homeras

Een partner met expertise om onze HR te ondersteunen in het verduidelijken van onze visie en het implementeren in concrete acties dankzij hun welzijnsplatform!

Kjell Audenaert, CEO Homeras
Welzijn inspirerende artikels

Tips & tricks

In onze uitgebreide bibliotheek met inspirerende inhoud vinden uw medewerkers een antwoord op hun vragen over mentaal, sociaal en lichamelijk welzijn.

 

 

My Health Partner

En nog veel meer!

  • Toegankelijk via smartphone dankzij onze eigen app
  • Uw eigen wellbeing manager: altijd in de buurt voor een vlotte opvolging en aanpassingen wanneer nodig
  • Mogelijkheid tot integratie van EAP (Employee Assistance Programme)
  • 100% GDPR-conform en gecertificeerd ISO 27001: dit betekent dat er heel zorgvuldig wordt omgegaan met uw gegevens (en die van uw medewerkers)
  • Monitoring & Reporting: via diverse dashboards kan u de participatie, activiteit en scores van medewerkers nauwkeurig opvolgen
  • Evaluatie: het platform is gebouwd rond het capteren van de feedback van uw medewerkers. Zo brengen we de impact en tevredenheid consistent in kaart
  • Mogelijkheid tot organiseren van company challenges (integratie Fitbit & Google Fit) 

 

Eerst de behoeften van uw medewerkers in kaart brengen?