Hoe zorgen we voor maximale adoptie?
My Health Partner neemt alles wat betreft communicatie van u over. Met online en offline activatiecampagnes zorgen we voor maximale betrokkenheid en engagement binnen de volledige organisatie.


Recurrente communicatie
Door maandelijkse nieuwsbrieven blijven uw medewerkers op de hoogte van nieuwigheden en extra initiatieven. Het thema is telkens anders, en in functie daarvan worden er zelftesten, challenges, workshops en artikels inspirerende inhoud in de kijker gezet. Als werkgever hebt u de mogelijkheid om bepaalde welzijnsthema’s naar voren te brengen die u in de verf wilt zetten.

Offline is even belangrijk
Niet iedereen is digital native of heeft toegang tot digitale tools, zeker als uw bedrijf deels uit productielijnen bestaat. Door nudging technieken en een brede waaier aan offline tools (posters, muurstickers, meetingsdobbelstenen, …) gaan we voor extra betrokkenheid.
Ook via de App
Via de App hebben medewerkers My Health Partner steeds op zak. Zo maken we het een nog aangenamere ervaring, onder andere dankzij push notificaties.

Ondersteuning bij communicatie
- Omdat interne communicatie kritisch blijft voor duurzame betrokkenheid bij de welzijnsinitiatieven, krijgt u tevens ondersteuning van uw Wellbeing Manager samen met onze gespecialiseerd communicatie team.
- Wij zorgen voor een gecentraliseerd en gestructureerd communicatieplan voor alle medewerkers dat de Wellbeing Manager gebruikt als kader bij de lancering van nieuwe initiatieven.
Graag meer info over onze online en offline communicatie?